Return Policy

The following terms and conditions apply on: 

1) Damaged product: Please carefully check the product after you received it from the courier company. If damaged, kindly return it back to the delivery man immediately. Accepting a damaged product will render the return policy ineffective.

2) Wrong delivery: If delivered product, doesn’t match with the order details. (e.g. Size and/or quantity).

3) Late delivery: In some rare instances, suppliers in China may delay the delivery. In that case, please wait another week, to receive other items.

If your issue should match any of the categories mentioned above and the delivery man leaves, please take a few close-up photos of the product, send them along with your complaint. Contact our Call center, Email, FB page within 24 hours to issue a ticket.

পণ্য রিটার্নের জন্য নিন্মলিখিত শর্তাবলী প্রযোজ্য হবেঃ

) ক্ষতিগ্রস্ত পণ্যঃ কুরিয়ার কোম্পানি হতে ডেলিভারির সাথেই সাথেই আপনার পণ্য খতিয়ে দেখুন। পণ্য ক্ষতিগ্রস্ত হলে দয়া করে তক্ষুনি ডেলিভারি ম্যানকে দিয়ে পণ্যটি আমাদের পাঠিয়ে দিন এবং আমাদের কল সেন্টার, ফেসবুক পেজ অথবা ইমেইলে যোগাযোগ করুন।

২)ভুল ডেলিভারিঃ পণ্যের সাইজ বা সংখ্যা যদি অর্ডার ডিটেইলসের সাথে না মিলে।

 

উপোরক্ত সমস্যাগুলো আপনার ক্ষেত্রে ঘটলে যত দ্রুত সম্ভব আমাদের সাথে যোগাযোগ করুন। পণ্যের ছবি তুলে আপনার অভিযোগসহ ডেলিভারির ২৪ ঘন্টার মধ্যেই আমাদের সাথে যোগাযোগ করে রিটার্ন টিকিট ইস্যু করুন। নতুবা আপনার অভিযোগ গ্রহণ করা হবে না।